Digital MeetUP - VIII Forum Dyrektorów HR

VIII Forum Dyrektorów HR

Nowoczesne oblicze sektora HR – mądre zarządzanie, kultura organizacyjna i podnoszenie efektywności

24-25 października 2019 , Warszawa , Hotel Renaissance Warsaw Airport
RELACJA Z EDYCJI 2019

Zastanawiasz się, jak w trudnych czasach budować poczucie bezpieczeństwa pracowników oraz employer branding?Jak prowadzić komunikację wewnętrzną, by utrzymać wysoki poziom motywacji i satysfakcji pracowników? Na ile możliwa jest digitalizacja miękkich procesów w HR?

 

 


W odpowiedzi na Państwa potrzeby

zapraszamy na trzecie spotkanie z serii #DigitalMeetUP,

prowadzone przez praktyków HR


ENGAGEMENT, EMPLOYEE& EMPLOYER BRANDING W CZASACH KORONAWIRUSA

CZWARTEK - 28 MAJA
godz. 10:00-12:20

Zapraszamy na trzecie spotkanie z cyklu #DigitalMeetUP, podczas którego eksperci przedstawią sprawdzone sposoby na utrzymanie wysokiego poziomu motywacji pracowników oraz najważniejsze wnioski i refleksje, dotyczące aktualnych działań mających na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Następnie wspólnie zmierzymy się z pytaniem jak wykonać kolejny skok w kierunku digitalizacji i przy pomocy pracowników, wybrać i zaimplementować system do obsługi miękkich procesów, który będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy.

INTERAKTYWNE SPOTKANIE POPROWADZĄ:

Anna Goleniowska

Anna Goleniowska Dyrektor Biura HR EMITEL

Dominika Nawrocka

Dominika Nawrocka Brand Communication & CSR Manager CAPGEMINI

Agata Białkowska-Samul

Agata Białkowska-Samul Talent Sourcing & EVP Leader IKEA RETAIL

Marta Rudziak-Karykowska

Marta Rudziak-Karykowska HR Digital Innovations Manager AMREST

AGENDA SPOTKANIA:

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA JAKO KLUCZOWE NARZĘDZIE POZWALAJĄCE ZADBAĆ O PRACOWNIKÓW ORAZ ICH POZIOM MOTYWACJI I SATYSFAKCJI

Anna Goleniowska Anna Goleniowska, Dyrektor Biura HR, EMITEL

  • Safety first – po co komu zespół reagowania kryzysowego
  • #Zdalnie_Razem – jak nie utracić więzi z innymi i wzmacniać poczucie przynależności
  • Realny menedżer w wirtualnym świecie
Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA
EMPLOYER BRANDING W TRUDNYCH CZASACH – CZYLI KRÓTKA HISTORIA O OSTATNICH TYGODNIACH

Dominika Nawrocka Dominika Nawrocka, Brand Communication & CSR Manager, CAPGEMINI

  • Marzec 2020 = zmiana zasad?
  • Działania employer brandingowe pilne i pilniejsze
  • Co się sprawdziło, a co nie do końca? – co dalej?
WYZWANIE DLA LIDERA EMPLOYER BRANDING CZYLI ŚWIADOMA KOMUNIKACJA PRACODAWCY

Agata Białkowska-Samul Agata Białkowska-Samul, Talent Sourcing & EVP Leader, IKEA RETAIL

  • Zapomnieliśmy, czym jest employer branding? – powrót EB do korzeni
  • Rola specjalistów ds. EB w trakcie i po covid-19
  • Zamiast pytania: Jak budować wizerunek firmy jako pracodawcy? Zapytajmy: Kto buduje wizerunek firmy jako pracodawcy?
DOUBLE Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI NA BAZIE DWÓCH WYSTĄPIEŃ
EFEKTYWNA IMPLEMENTACJA SYSTEMÓW HR-OWYCH DO OBSŁUGI MIĘKKICH PROCESÓW – JAK ZBUDOWAĆ SYSTEM DOSTOSOWANY DO WŁASNYCH POTRZEB, ANGAŻUJĄC W TO PRACOWNIKÓW

Marta Rudziak-Karykowska Marta Rudziak-Karykowska, HR Digital Innovations Manager, AMREST

  • Jak przygotować się do wyboru nowego narzędzia? Efektywne definiowanie procesów i potrzeb firmy
  • Jak przeprowadzić proces wdrożenia? Motywacja i zaangażowanie pracowników jako jeden z kluczowych elementów zmiany
  • Jak uniezależnić się od dostawców i wyjść poza ramy oferowanych systemów? – Tworzenie nowych narzędzi i funkcjonalności w ramach zasobów wewnętrznych
Q&A SESSION, CZYLI WYMIANA NAJLEPSZYCH PRAKTYK POMIĘDZY UCZESTNIKAMI SPOTKANIA
PODSUMOWANIE SPOTKANIA I DALSZE DYSKUSJE W POKOJU CZATOWYM

#DigitalMeetUP to platforma do aktywnej wymiany najświeższych doświadczeń i bieżącej wiedzy – w formie regularnych spotkań online. Zapraszamy do udziału w wirtualnych meetingach, podczas których mogą Państwo dzielić się swoją wiedzą, zadawać pytania w czasie rzeczywistym i nawiązywać nowe kontakty biznesowe – tak, jak podczas naszych konferencji!

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W DIGITAL MEETUP?

  1. Porcja najświeższych doświadczeń i ogromna dawka aktualnej wiedzy HR– bez wychodzenia z domu, on demand!
  2. Topowe tematy, sprawdzone rozwiązania oraz cenne wskazówki – od najbardziej zaangażowanych ekspertów społeczności HR
  3. Komunikacja w czasie rzeczywistym – zadawaj pytania prelegentom, dyskutuj na czacie z szefami czołowych działów personalnych
  4. Nowoczesna i prosta forma zdobywania wiedzy – wystarczy urządzenie z dostępem do Internetu
  5. Szeroki zakres omawianych zagadnień – employer branding w czasie kryzysu, strategiczne prowadzenie komunikacji wewnętrznej, implementacja systemów HR-owych – wybrane i opracowane na bazie Państwa potrzeb i konsultacji branżowych
Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 30-102, ul. Morawskiego 5
tel: +48 12 350 54 00