Program - VIII Forum Dyrektorów HR

VIII Forum Dyrektorów HR

Nowoczesne oblicze sektora HR – mądre zarządzanie, kultura organizacyjna i podnoszenie efektywności

24-25 października 2019 , Warszawa , Hotel Renaissance Warsaw Airport
RELACJA Z EDYCJI 2019

Program

SESJA PLENARNA

Rejestracja, poranna kawa i słodki poczęstunek
Przywitanie gości i poranny networking

Moderator:

Dr Maria Magdalena Gulewicz Dr Maria Magdalena Gulewicz, Niezależny Ekspert

Bring new culture to life “New office – new era for Growth”

Liza Shybanova Liza Shybanova, BU HR Manager Poland & Baltics, Coca Cola Hellenic Bottling Company

  • our iceberg is melting – dreaming big & creating new culture for future growth
  • how to create feelings of belongings thru change ambassadors
  • forward looking & creating irresistible place to work via growth mindset culture implementation
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

NA TROPIE TRUDNYCH PRZYPADKÓW

Przestępstwa popełniane przez pracowników a przyczyny rozwiązania umowy o pracę. Plusy i minusy powiadamiania przez pracodawcę organów ścigania

Mec. Aleksandra Minkowicz-Flanek Mec. Aleksandra Minkowicz-Flanek, Partner, DENTONS

Mec. Piotr Grabowski Mec. Piotr Grabowski, Senior Associate, Zespół Postępowań Karnych i Wewnętrznych, Dentons

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja panelowa: Transparentność wynagrodzeń w Polsce – czy jesteśmy na to gotowi

Moderator:

Anna Jabłońska-Trepka Anna Jabłońska-Trepka, Associate Client Partner, KORN FERRY

Paneliści:

Bartosz Waligóra Bartosz Waligóra, Group HR Director, eSKY

Jakub Bierzyński Jakub Bierzyński, Prezes Zarządu, OMD

Inga Kowalewska Inga Kowalewska, Psycholog biznesu

Marianna Pruchniak Marianna Pruchniak, Recruitment & EB Manager, Netguru

Mec. Aleksandra Minkowicz-Flanek Mec. Aleksandra Minkowicz-Flanek, Partner, DENTONS

  • transparentność wynagrodzeń w ogłoszeniach a transparentność wewnątrz organizacji
  • kiedy warto zdecydować się na transparentność, a kiedy nie
  • pozytywne i negatywne skutki opublikowania siatki płac
  • czy transparentność wynagrodzeń pomaga w rekrutacji, motywuje do działania i może powstrzymać rotację
  • czy jako naród jesteśmy gotowi na informację, ile zarabia kolega z sąsiedniego biurka
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Ustalanie liczebności organizacji związkowych czyli jak zmieniły się zasady weryfikacji członków takich organizacji

Łukasz Chruściel Łukasz Chruściel, Radca Prawny, Partner, kierujący biurem kancelarii w Katowicach, Kancelaria Raczkowski Paruch

  • kiedy informacja półroczna jest skuteczna prawnie
  • jak w praktyce wygląda kwestionowanie liczebności w sądzie
  • qui tacet consentit
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Zarządzanie kapitałem ludzkim w świetle zmian ekonomicznych i społecznych

Andżelika Majewska Andżelika Majewska, Wiceprezes Zarządu, LeasingTeam Group

  • pozytywne i negatywne zmiany ekonomiczne i społeczne wpływające na strategię zarządzania zasobami ludzkimi
  • kryzys gospodarczy 2009 roku – uczmy się na błędach innych
  • efektywne zarządzanie kapitałem ludzkim – kluczowe wnioski
Rozwój ludzi receptą na rozwój organizacji jak to robić efektywnie i jak to się przekłada na wyniki i rozwój firmy

Renata Prys Renata Prys, Dyrektor działu People, McDonald's Polska

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Ile człowieka w pracowniku?

Agnieszka Milewczyk Agnieszka Milewczyk, Partner Zarządzająca, Korn Ferry Advisory w Polsce

  • jakich kompetencji przyszłości szukamy by znaleźć ludzi, którzy dadzą nam przewagę nad maszynami i pomogą stworzyć organizacje klientocentryczne?
  • „Learning agility” jako sekretna kompetencja, która sprawia, że możliwym jest zbudowanie organizacji łączącej podejście „customercentric” oraz „people – oriented”
  • czym dokładnie jest Learning Agility i jak ją rozpoznać?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Lunch i podział na sesje równoległe

WYKORZYSTAJ ANALITYCZNĄ MOC HR I BĄDŹ “JEDEN KROK” PRZED PRACOWNIKIEM

ZBUDUJ KULTURĘ ORGANIZCYJNĄ W CZASACH DYNAMICZNYCH ZMIAN

WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ O PPK, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ

WYKORZYSTAJ ANALITYCZNĄ MOC HR I BĄDŹ “JEDEN KROK” PRZED PRACOWNIKIEM

Moderator:

Karolina Hajdukiewcz Karolina Hajdukiewcz, Group HR Director, GK FCA , Pełnomocnik Zarządu ds Wdrażania Strategii Rozwoju, Dyrektor Biura Jakości i Wdrażania Procesów

Kultura danych – jak wykorzystać dane HR, aby wiedzieć jak najwięcej, nie opierać się na „wyczuciu” i dzięki wykorzystaniu analiz predykcyjnych, osiągnąć przewagę konkurencyjną HR

Joanna Kucharska Joanna Kucharska, Chief Human Resources Officer, SII

  • jak zaprezentować miękkie procesy HR za pomocą konkretnych liczb i wskaźników i w jaki sposób wykorzystać te dane
  • jak mierzyć efektywność miękkiego HR i czy warto to robić
  • jak, metodą prób i błędów, wprowadziliśmy skuteczny „kontroling HR” w Sii
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Jak technologia pomaga HR-owcom w kreowaniu pozytywnego Employee Experience

Katarzyna Jaśniewicz Katarzyna Jaśniewicz, Menedżer produktu TETA HR, Unit4 Polska

  • jak w szybki sposób dowiedzieć się, czego potrzebuje pracownik?
  • jak zautomatyzować planowanie pracy dzięki analizie danych?
  • real Time Reporting jako narzędzie przyśpieszające obsługę pracowników
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Zatrzymanie „ucieczek”, czyli kompleksowe spojrzenie na utrzymanie pracownika – jakie działania retencyjne sprawdzają się w odniesieniu do konkretnych grup pracowników (Technologia, Product, Data Science)

Emilia Złotnicka Emilia Złotnicka, HR Director, Global Strategy&Analytics, OLX

  • w jaki sposób współpracować z pracownikiem IT jeśli jego średni staż pracy w jednej firmie to 20-30 miesięcy* ( dane oparte na raporcie LinkedIn, 2018 dla Naspers)
  • jak używać danych, aby przewidywać ryzyko odejścia i proaktywnie adresować indywidualne potrzeby pracowników
  • jak rozwiązać problem utrzymania pracowników IT w globalnej firmie technologicznej
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Właściwy człowiek na właściwym miejscu, czyli jak zatrudniać, a nie zapełniać wakaty

Katarzyna Reinfuss Katarzyna Reinfuss, HR Director, Motorola Solutions

  • rekrutacja na dziś czy na jutro
  • jak wspomóc zmiany w organizacji za pomocą rekrutacji
  • struktura firmy jako system
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

ZBUDUJ KULTURĘ ORGANIZCYJNĄ W CZASACH DYNAMICZNYCH ZMIAN

Moderator:

Dr Maria Magdalena Gulewicz Dr Maria Magdalena Gulewicz, Niezależny Ekspert

„Żyjemy Wartościami” – jak sprawić, aby kultura przyczyniła się do rozkwitu organizacji, a nie była źródłem jej największych trudności

Aleksandra Szrejner Aleksandra Szrejner, HR Director, Stock Polska

  • założenia i realizacja projektu „Żyjemy Wartościami”, czyli jak zaangażowaliśmy pracowników w budowę ich organizacji
  • efekt domina w szkoleniu pracowników – czemu warto inwestować w szkolenia kadry managerskiej na przykładzie „Akademii Managera”
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Budowanie Employee Experience – 5 praktycznych lekcji

Magdalena Warzybok Magdalena Warzybok, Poland Market Lead, Kincentric (dawniej Aon)

  • z jakimi wyzwaniami mierzą się firmy, tworząc wyjątkowe doświadczenia pracowników?
  • o czym pamiętać budując employee experience?
  • jaka jest rola HR w kształtowaniu doświadczeń pracowników?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Motywacyjne rewolucje, czyli o zmianach w systemie motywacyjnym – jak zostały przeprowadzone, przyjęte przez pracowników i jakie przyniosły efekty

Monika Roznerska Monika Roznerska, Dyrektor HR, ArcelorMittal Poland

  • kto to jest exempt i jak wprowadziliśmy w Polsce model opierający się na podziale pracowników na exempt i non exempt wypracowany w Belgii
  • jak wdrożyć taki model bez zmiany układu zbiorowego pracy
  • jak powinna wyglądać kariera i jak zmotywować pracownika exempt
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
EMPOWERMENT W PRAKTYCE jak aktywizować pracowników i wzmacniać ich zaangażowanie w pracę

Magdalena Straub Magdalena Straub, HR Director, Borg Automotive

  • empowerment na liniach produkcyjnych – sposób zarządzania i motywowania oparty na ludziach i wartościach
  • sztuka przekazywania odpowiedzialności – jak to zrobić, aby dając, zyskać
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

WSZYSTKO CO CHCESZ WIEDZIEĆ O PPK, ALE BOISZ SIĘ ZAPYTAĆ

Moderator

Anna Chrobot Anna Chrobot, Partner, Adwokat, Olesiński & Wspólnicy

Natalia Komarzańska Natalia Komarzańska, Senior Consultant, Legal department, Olesiński & Wspólnicy

Komunikacja PPK - jak sprawić żeby PPK stało się świadomym wyborem pracodawcy i pracownika

Przemysław Jaworski Przemysław Jaworski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej Departament Klientów Prestiżowych, SKARBIEC

  • czy PPK jest potrzebne?
  • wsparcie pracodawcy przy wdrażaniu PPK
  • komunikacja rola instytucji finansowej w podmiocie zatrudniającym
  • efektywne zarządzanie vs. oplata za zarządzanie. Czy granie cena ma sens przy PPK?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
PPK – trzy litery, wiele zmian dla pracodawcy. Proces wdrożenia programu w firmie – w praktyce, doświadczenia z wdrożeń przeprowadzonych w 2019 r.

Anna Chrobot Anna Chrobot, Partner, Adwokat, Olesiński & Wspólnicy

Natalia Komarzańska Natalia Komarzańska, Senior Consultant, Legal department, Olesiński & Wspólnicy

  • jak poprawnie przygotować spółkę do uruchomienia Pracowniczych Planów Kapitałowych – omówienie planu wdrożenia krok po kroku
  • co może zaskoczyć przedsiębiorców? Wnioski z przeprowadzonych wdrożeń – gdzie pojawiają się trudności?
  • czy prawnik wystarczy? Specjalista IT, analityk finansowy - kto jeszcze musi znaleźć czas na projekt PPK, by wdrożenie było bezpieczne?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Jak technologia i systemy kadrowo-płacowe wspierają organizację w zarządzaniu PPK

Joanna Walentek Joanna Walentek, Kierownik Projektu Kadry Płace i HR, enova365

  • na jakie nowe procesy musi się przygotować organizacja
  • na co muszą zwrócić uwagę pracodawcy przy wyborze odpowiednich narzędzi do działów HR realizujących procesy PPK
  • integracja systemów kadrowo-płacowych z systemami Instytucji Finansowych
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
PRZERWA NA KAWĘ

SESJA WARSZTATOWA 16:45 - 17:45

Od potrzeby do wdrożenia platformy HR. Jak zrobić to sprawnie w dużej organizacji?

Dariusz Rak Dariusz Rak, Head of Growth, HCM Deck

Kamil Wójcik Kamil Wójcik, Head of Customer Success, HCM Deck

  • jak przygotować organizację na platformę HR
  • jak wygląda proces wdrożenia i dlaczego warto to zrobić
  • jak zadbać o UX użytkowników platformy
Kadry i płace bez bólu głowy, czyli jak ograniczać ryzyka

Prowadząca:

Beata Dzik Beata Dzik, Dyrektor operacyjny procesów kadrowo-płacowych, Impel Business Solutions

Katarzyna Adamczyk Katarzyna Adamczyk, Menedżer ds. kadr, Impel Business Solutions

  • częste zmiany przepisów prawa pracy a procedury compliance w HR
    Mnogość zmian przepisów dotyczących obszaru HR powoduje konieczność przeznaczania coraz większych zasobów na ich śledzenie, interpretowanie i dostosowywanie wewnętrznych procedur. Jest to obszar, który generuje dodatkowe ryzyka i odciąga uwagę zarządzających od tego co, jest kluczowym celem firmy – zwiększania konkurencyjności, rentowności i atrakcyjności pracodawcy
  • zapewnienie ciągłości procesu
    Jednym z większych ryzyk okołobiznesowych przedsiębiorstwa jest zaburzenie ciągłości wykonywania funkcji kadrowo-płacowych i wszelkie związane z tym konsekwencje. Kluczowe zatem stają się działania, jakie podejmuje organizacja w celu ograniczenia ryzyka oraz utrzymania gotowości do natychmiastowej reakcji
Jak nie robić „stójki z mostkiem” myśląc o niestandardowym sposobie rozwoju kompetencji przyszłości….

Mikołaj Tarnawski Mikołaj Tarnawski, CEO, HRfactory.pl

Ela Tomczuk Ela Tomczuk, Global HR Reporting & Analytics Director, Discovery

  • Jakie kompetencje miękkie powinniśmy rozwijać wśród pracowników i sprawdzać w procesie rekrutacji? (91% CEO twierdzi, że w dobie digitalizacji, należy przede wszystkim rozwijać kompetencje miękkie - PwC, „CEO Survey) Z jakich metod korzystamy rozwijając kompetencje i czy jesteśmy zadowoleni z ich skuteczności? (tylko 25% pracowników chętnie poleca udział w szkoleniu swoim kolegom - Association for Talent Development’s State of the Industry Report)
  • Jeśli strategiczna rola HR zależy coraz bardziej od determinacji i otwartości na innowacje to od czego zacząć cyfrową transformację? (56% firm zmienia swoje programy HR w kierunku wykorzystania narzędzi cyfrowych i mobilnych, bo od HR oczekuje się odgrywania większej roli w pomaganiu organizacji „byciu cyfrowym - Deloitte 2019 Global Human Capital Trends)
  • Uczestnicy poznają niestandardową metodę rozwoju kompetencji, z której korzysta Wall Street, Bill Gates i Warren Buffet oraz dowiedzą się jak można w 24h wdrożyć narzędzie HR Tech oparte o mechanizm crowdsourcingu
Agile. Zwinne zarządzanie w HR

Ewa Błaszczak Ewa Błaszczak, CEO

  • era zarządzania ludźmi w chaosie
    Prawdy i mity dotyczące AGILE. Dlaczego sukces w biznesie zaczyna się na literę „Z”.
  • agile w HR
    Poznaj zwinne metody zarządzania, które uczynią HR partnerem biznesowym na miarę XXI w. Kim jest Zwinny HR Biznes Partner i jakie ma kompetencje. Przetrenuj zwinność wchodzenia w 4 role Agile HR-owca. Doświadcz na czym polega stosowanie zwinnych metodologii w zarządzaniu HR i poznaj zwinne nawyki, rutyny i narzędzia, które przeniosą Twoje zarządzanie HR na nową orbitę.
  • zwinna zmiana
    Przetestuj narzędzia i metodologię Zwinnego Zarządzania Zmianą i staw czoła wyzwaniom HR w świecie VUCA
  • zwinne zespoły
    Dowiedz się, jak w 3 krokach budować Zwinne Zespoły i czego potrzebują ludzie, by uruchamiać gen współpracy.
Jak skonstruować profil talentu, który osiągnie sukces w zmiennym i cyfrowym świecie?

Natalia Pisarek Natalia Pisarek, Associate Principal, Korn Ferry

Katarzyna Jackson Katarzyna Jackson, Client Director, Korn Ferry

  • innowacyjne podejście do kompetencji i ról organizacyjnych oparte na badaniach Korn Ferry
  • podczas warsztatu stworzymy wspólnie profil i dobierzemy kompetencje dla talentu aspirującego do roli menedżerskiej
  • zaprezentujemy także wyniki badań nad kompetencjami np. korelacje z wynikiem biznesowym lub występowanie w populacji
TANECZNYM KROKIEM zapraszamy na wieczorny networking i ZAJĘCIA TANECZNE z BEATĄ STPICZYŃSKĄ Instruktorką tańca oraz KOKTAJL - znakomitą okazję do interesujących rozmów w kuluarowej atmosferze i dobrej muzyce

Beata Stpiczyńska Beata Stpiczyńska, Instruktor tańca sportowego, Nauka tańca - Beata Stpiczyńska

Zakończenie pierwszego dnia Forum

SESJA PLENARNA

Rejestracja, poranna kawa i słodki poczęstunek
Przywitanie gości i poranny networking

Moderator

Dr Maria Magdalena Gulewicz Dr Maria Magdalena Gulewicz, Niezależny Ekspert

ZOBACZ CYFROWĄ CODZIENNOŚĆ W ORGANIZACJI

Nowa Organizacja i Współpraca, czyli o tym jak zmienia się kultura organizacyjna i perspektywa rozwoju pracowników w PKO Banku Polskim

Katarzyna Motelska Katarzyna Motelska, Dyrektor Biura Doświadczeń Kandydata i Pracownika, PKO Bank Polski

  • Akademia Zwinności i nie tylko – autorskie programy rozwoju zwinności dopasowane do potrzeb organizacji
  • Nowy Model Pracy – wyzwania i nowe zadania jako znakomita przestrzeń do rozwoju
  • metodologia Agile – jako siła która napędza, inspiruje i sprawia, że jesteśmy organizacją, która ciągle się doskonali
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Rewolucja w automatyzacji zarządzania czasem pracy – jak za pomocą aplikacji sprawić, by praca stała się fantastycznym doświadczeniem dla kierownika i pracownika

Michał Szymaczek Michał Szymaczek, Business Development Manager, SNP Poland

  • nowy paradygmat oprogramowania do czasu pracy
  • jak system do zarządzania czasem pracy może motywować
  • do jakiego stopnia można zautomatyzować planowanie czasu pracy
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
HR=Human+Relations

Agata Trzcianowska Agata Trzcianowska, Dyrektor Personalny, Michelin Polska

  • pracownik reżyserem swojej kariery- czy to możliwe?
  • cyfryzacja – jak pogodzić potrzeby różnych pokoleń? Jak usprawnić zarządzanie?
  • transparentne procesy personalne dźwignia w budowaniu atrakcyjności pracodawcy
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Zadaniowy? Proekologiczny? A może maniak nowych technologii? Powiedz co jest dla Ciebie ważne w biurze, a powiemy Ci kim jesteś – na podstawie raportu „Diversity in the workplace”

Jakub Zieliński Jakub Zieliński, Lider Zespołu Doradztwa ds. Środowiska Pracy, JLL

  • czy wiek to kluczowy aspekt opisujący potrzeby pracowników? A może to tylko liczba?
  • podział pokoleń X,Y lub Z to za mało - to kombinacja 5 typów osobowości biurowych decyduje o kształcie współczesnych środowisk pracy.
  • które typy są reprezentowane w Twojej organizacji i jakim typem biurowego pracownika Ty jesteś?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę

ZAINSPIRUJ SIĘ I WDRAŻAJ STRATEGIE MOTYWACYJNE

ENERGETYCZNY NETWORKING
Jak zamienić taktyczne operacje w strategiczne myślenie w działach HR

Michał Kanarkiewicz Michał Kanarkiewicz, Owner and Chess Player, Kanarkiewicz Strategy Consulting

  • jakie są różnice między taktycznymi operacjami a strategicznym myśleniem i w jaki sposób nawiązać między nimi zależność
  • jakie są zwycięskie strategie współpracy z pracownikiem
  • jak Alpha Zero wpłynęła na rozwój sztucznej inteligencji i co to dla nas wszystkich oznacza
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Okiem Superniani Liderów: PostMillenialsi – fakty i mity. W jaki sposób z nimi efektywnie współpracować, motywować, angażować i rozwijać ich kompetencje

Sylwia Królikowska Sylwia Królikowska, Superniania Liderów, Prezes zarządu, Van Dahlen Group

  • pokolenia Z, iGen – jacy naprawdę są i dlaczego zachowują się w sposób, który bywa interpretowany jako roszczeniowy, nieodpowiedzialny i nonszalancki
  • wyzwania poznawcze, czyli dlaczego zdarza im się zadawać te same pytania, popełniać te same błędy i nie czytać maili ze zrozumieniem
  • wyzwania motywacyjne, czyli dlaczego oczekują bardzo częstych wzmocnień, nie czują się doceniani i zadają pytanie „po co?”
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Lunch i podział na sesje równoległe

MĄDRE PRZYWÓDZTWO – ZADBAJ O ZESPÓŁ I BIZNES

ODKRYJ SIŁĘ EMPLOYEE EXPERIENCE W RELACJI Z PRACOWNIKIEM

INNY W FIRMIE – JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ RÓŻNORODNOŚCIĄ

MĄDRE PRZYWÓDZTWO – ZADBAJ O ZESPÓŁ I BIZNES

Moderator:

Dr Maria Magdalena Gulewicz Dr Maria Magdalena Gulewicz, Niezależny Ekspert

Jasna strategia HR – jak wspierać realizację celów strategicznych i odpowiadać na bieżące potrzeby przedsiębiorstwa

Lidia Świderska Lidia Świderska, Dyrektor Personalny, L’Oréal Warsaw Plant

  • jak HR może współtworzyć strategię firmy i jak angażować pracowników w jej wypracowanie
  • jeden model strategii i dwa różne podejścia – case study
  • wnioski, wady i zalety obu rozwiązań
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Kolejne szkolenie czy mądre wdrożenie? Common sense is not a common practice

Iwona Kiwerska Iwona Kiwerska, Dyrektor R&D, trener, Franklin Covey

  • w jaki sposób zamienić pożądane działania w powszechną praktykę w organizacji?
  • angażowanie liderów w proces zmiany kultury organizacyjnej
  • przykłady formalnego i nieformalnego wdrożenia zmiany zachowań
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
UWAGA ZMIANA! Change management czyli jak wspierać zmianę nie gubiąc przy tym pracowników

Maria Wyżga Maria Wyżga, CEE HR Head, Bayer

  • zarządzanie zmianą – organizacja, czynniki, mapa procesu
  • wdrażanie zarządzania zmianą na rynku lokalnym
  • wykorzystanie potencjału i zaangażowanie pracowników w procesie zmiany
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Myśl globalnie, działaj lokalnie - jak rozwijać firmę eksportową w oparciu o lokalne zasoby ludzkie

Małgorzata Bieniaszewska Małgorzata Bieniaszewska, Właścicielka, MB Pneumatyka , Businesswoman, przewodnicząca zespołu małych i średnich przedsiębiorstw Rady ds. Przedsiębiorczości przy Prezydencie RP

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

ODKRYJ SIŁĘ EMPLOYEE EXPERIENCE W RELACJI Z PRACOWNIKIEM

Moderator:

Karolina Hajdukiewcz Karolina Hajdukiewcz, Group HR Director, GK FCA , Pełnomocnik Zarządu ds Wdrażania Strategii Rozwoju, Dyrektor Biura Jakości i Wdrażania Procesów

Employee Experience-czyli jak odkryć i wykorzystać potencjał pracowników i uczynić ich ambasadorem marki pracodawcy

Anita Koralewska-Ratajczak Anita Koralewska-Ratajczak, HR Group Director, Grupa Raben

  • jak zadbać, by doświadczenia pracowników były pozytywne – success story wieloletniego badania zaangażowania Grupy Raben
  • menadżerowie Grupy Raben mają w sobie MOC! – case study programu Manager of Choice, którego celem jest zadbanie o dobre doświadczenia pracowników
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Praca zdalna jako niezbędny element w budowaniu pozytywnego Employee Experience - na podstawie raportu Talent Place

Przemysław Kadula Przemysław Kadula, CEO, Talent Place

Katarzyna Sejwa Katarzyna Sejwa, Dyrektor HR, Credit Suisse (Poland) Sp. z o.o.

Paweł Markowski Paweł Markowski, Doradca ds. Strategii, członek rad nadzorczych

  • pozytywne Employee Experience - co się na nie składa i jaką rolę odgrywa praca zdalna?
  • wyzwania wdrożenia modelu pracy zdalnej w organizacjach
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Zarządzanie doświadczeniem pracownika w okresie głębokich zmian organizacyjnych. Rola i zadania Dyrektora HR w procesach wdrażania strategii rozwoju oraz restrukturyzacji

Karolina Hajdukiewcz Karolina Hajdukiewcz, Group HR Director, GK FCA , Pełnomocnik Zarządu ds Wdrażania Strategii Rozwoju, Dyrektor Biura Jakości i Wdrażania Procesów

  • dlaczego dyrektor HR powinien przejąć leadership w projekcie dotyczącym wdrażania strategii rozwoju
  • w jaki sposób zaplanować proces komunikowania zmian strategicznych
  • jakimi narzędziami posługuje się dyrektor HR w planowaniu i efektywnym przeprowadzeniu procesu restrukturyzacji organizacji
  • czego potrzebuje dyrektor HR i jego zespół, aby wdrożyć zmianę strategiczną
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Zdrowie w biznesie + zaangażowanie = wyniki w pracy Dyrektora HR.

Stanisław Gliwiński Stanisław Gliwiński, CEO, ZdrowiewBiznesie.pl

  • Dlaczego warto zarządzać Twoim zdrowiem w HR?
  • Jaka jest Twoja personalna przewaga konkurencyjna?
  • Partner dla zarządu i inspiracja dla pracownika, tylko Jak?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi

INNY W FIRMIE - JAK SKUTECZNIE ZARZĄDZAĆ RÓŻNORODNOŚCIĄ

Moderator:

dr Tomasz Dąbrowski dr Tomasz Dąbrowski, Think Tank Diversity Hub European D&I Network

Różnorodność - uśpiony potencjał, który udało nam się obudzić

Daria Gostkowska Daria Gostkowska, Dyrektor Wykonawczego Obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi, BNP Paribas Bank Polska

  • różnorodność - kluczowa wartość przenikająca całą organizację
  • zarządzanie różnorodnością nie tylko na papierze - jak zostaliśmy inicjatorem działań w ważnych społecznie tematach
  • „Dlaczego nie ma kobiet na banknotach?” oraz "#DOCENIAJnieoceniaj" - przykłady naszego zaangażowania w budowanie różnorodności również poza organizacją
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Cudzoziemiec w zatrudnieniu, czyli budowanie multikulturowej organizacji

Joanna Kuklińska Joanna Kuklińska, Główny Konsultant ds. Legalizacji Pobytu, Prokurent, Legalizacjapracy.pl

  • pracownik z zagranicy – konieczność czy innowacja
  • przede wszystkim legalnie – aspekty legalnego zatrudnienia cudzoziemców – jak uniknąć błędów
  • więcej nas łączy niż dzieli – jak wykorzystać różnice kulturowe i mentalne w budowaniu multikulturowej organizacji
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Przerwa na kawę
Jak skutecznie nadszarpnąć wizerunek firmy? Diversity&Inclusion w praktyce

dr Tomasz Dąbrowski dr Tomasz Dąbrowski, Think Tank Diversity Hub European D&I Network

Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi
Praca w Polsce z perspektywy cudzoziemca – za i przeciw

Olga Dobrowolska Olga Dobrowolska, Prawnik, Stowarzyszenie Interwencji Prawnej

  • okiem praktyka - problemy, z którymi się spotykają cudzoziemcy w trakcie procedury i jak pracodawca może im pomóc
  • czas to pieniądz - jak zaoszczędzić czas w procedurze legalizacji pobytu
  • mądry Polak po szkodzie - co zrobić w przypadku otrzymania negatywnej decyzji lub zobowiązania do powrotu - czy cudzoziemiec musi wyjechać z kraju?
Interaktywna sesja pytań i odpowiedzi